دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم گفت: مرحوم آیت‌الله صافی گلپایگانی حامی انقلاب و امامین انقلاب اسلامی و پشتوانه علمی و معرفتی و سلوکی برای حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی بود.

مرحوم صافی پشتوانه علمی معرفتی برای حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی بود

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از قم، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با صدور پیامی ارتحال مرجع بزرگوار جهان تشیع، شیخ‌المجتهدین حضرت آیه‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی(ره) را به ساحت مبارک امام‌ زمان(عج)، مقام معظم‌ رهبری، مراجع عظیم‌الشأن، حوزه‌های علمیه و عموم شیعیان تسلیت گفت.(بیشتر بخوانید)

در بخشی از متن پیام صادرشده از سوی رئیس دانشگاه آزاد قم آمده است: ارتحال مرجع بزرگوار جهان تشیع، شیخ‌المجتهدین حضرت آیه‌الله‌العظمی صافی‌گلپایگانی(ره) را به ساحت مبارک امام‌زمان(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظیم‌الشأن، حوزه‌های علمیه و عموم شیعیان تسلیت عرض می‌کنم. ایشان عمر بابرکت خویش را صرف تدریس و تحقیق و ترویج مکتب اهل‌ بیت(ع) کردند و حامی انقلاب و امامین انقلاب اسلامی و پشتوانه بزرگ علمی معرفتی و سلوکی برای حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی بود.

خیری در بخش دیگری از این پیام افزوده است: بوسه او بر دست طلبه آفریقایی و بوسه بر دست خویش به هنگام ریختن رأی به صندوق آرای انتخاباتی، حاکی از عمق معرفت و علاقه‌اش به ترویج مکتب اهل بیت(ع) و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. خداوند روح آن فقیه عظیم‌الشأن را با اولیا محشور و ما را در استمرار راه و رسم مراجع بزرگوار ثابت‌قدم بدارد.

انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۷
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی