دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

طرح اهدای علم با اعطای کتاب در واحد نراق اجرایی شد 

 

همزمان با پایان ترم تحصیلی دانشگاه‌ها جزوات و کتب زیادی که مربوط به این ترم بوده و غیر قابل استفاده برای دانشجویان شده، در بهترین حالت به گوشه انباری‌ها سپرده می‌شود

.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق سعی کرده استتا این جزوات و کتاب‌ها را با ایجاد روشی به چرخه علم آموزی بازگرداند و موجب کاهش هزینه تحصیلی دانشجویان و جلوگیری از مصرف بی‌رویه کاغذ برای انتشار کتب و جزوات دانشگاهی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در این باره به خبرنگار آنا گفت: «طرح جمع‌آوری جزوات و کتب درسی در سال 94 در دو مرحله در واحد نراق به‌صورت آزمایشی انجام شد و بیش از 385 جلد کتاب، جزوه و 200 جلد ادعیه در حاشیه دو مراسم یادواره شهدای دانشجو و طلبه شهرستان و مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان شهرستان و دانشگاهیان جمع آوری شد.

دکتر حسن خیری افزود:‌ «بر اساس تجربه به دست آمده قرار شد با آغاز فصل امتحانات نسبت به دایر کردن ایستگاه‌های جمع آوری جزوات و کتب بلااستفاده در بیرون از سالن امتحانات برنامه ریزی شود

تا در همان محل دانشجویان ترم‌های آینده بتوانند کتب و جزوات تحویلی را برای ترم‌های آتی خود تهیه کنند

وی خاطرنشان کرد: «این طرح مختص دانشجویان نیست و همه دانشگاهیان و افراد خارج از دانشگاه نیز می توانند با اهدای کتب خود به این طرح بپیوندند.

جهت مشاهده اصل خبر منتشرشده در خبر گزاری آنا در لینک زیر را کلیک فرمائید :

.http://www.ana.ir/news/110956

تهیه وتنظیم : محمد بهشتی صدر

مسئول روباط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نراق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۳
حسن خیری

اولین جلسه هیأت مدیره انجمن مطالعات اجتماعی در تاریخ 09/03/1395 با حضور اعضای انتخابی جدید در ساختمان انجمن های علمی حوزه برگزار شد.

حاضرین در جلسه: حجج اسلام آقایان دکتر پارسانیا، خیری، حسامی، یوسف زاده، قنبری نیک، بستان، غفاری فر و سرکار خانم امین مجد.
دراین جلسه بعد از قرائت قرآن، ابتدا آقای دکتر خیری به حاضرین جلسه به ویژه اعضای جدید هیات مدیره خیر مقدم گفتند و سپس  به تشریح گزارشی از اهداف و فعالیت های انجام شده و نیز ظرفیت های موجودانجمن پرداختند.
همچنین بعد از سخنرانی آقای دکتر خیری، سایر اعضا به گفتگو و تبادل نظر درباره انجمن و کارهای پیش رو پرداختند که مقرر شد در دو جلسه آینده برنامه های سال 1395 تبیین و بررسی شود.
IMG_0727.jpg
بعد از اقامه نماز مغرب و عشا نیز با نظر اعضای محترم، حجت الاسلام و المسلمین حمید پارسانیا ـــ به عنوان رئیس انجمن و حجت الاسلام و المسلمین حسن خیری ـــ به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۹
حسن خیری