دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم 

و من نصر الا من عند الله العزیز الحکیم

پس از چشم انتظاری امت اسلامی و گذشت شش ماه از قتل عام مردم در غزه از سوی رژیم کودک کش صهیونیستی و جرأت حمله به کنسول گری ایران در سوریه و به شهادت رساندن مردانی بزرگ از میهن اسلامی، صبح مجازات الهی فرا رسید و خیل موشک ها و پهباد ها چون ابابیل بر سر دشمن عنود و دژخیم فرود آمد و قدرت الهی را به نمایش گذاشت و شبی آرام برای مردم غزه و خوشحالی و سرور را برای همه مردم حق طلب و حامی مظلوم به ارمغان آورد.

ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم نیز همچون دیگر مردم در اقصی نقاط جهان، امروز، طلوع فجر را با چشم روشنایی نصرت و عزت آغاز نموده و شاهد وعده صادق الهی بودیم که مگر صبح انتقام نزدیک نیست و صبح دمید در حالی که آنها- ثمودیان زمان-  از پای درآمده بودند.

ما نیز همچون همه ایرانیان، اقتدار ملی را قدر نهاده و به نیروهای مسلح خویش دست مریزاد گفته و برای فرماندهی کل قوا ولی امر مسلمین جهان، و رهبر و امید مظلومان جهان امروز،  حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای، سلامتی و دوام توفیقات الهی تا ظهور امام عصر (عج) از خداوند خواهانیم.

حسن خیری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۳ ، ۲۱:۳۷
حسن خیری

نشست عدالت و عدالت‌خواهی جنبش دانشجویی از نگاه رهبر معظم‌ انقلاب

خبرگزاری حوزه نشست «عدالت و عدالت‌خواهی جنبش دانشجویی از نگاه رهبر معظم‌ انقلاب» را دوشنبه ۲۷ فروردین ساعت ۱۵ عصر برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست «عدالت و عدالت‌خواهی جنبش دانشجویی از نگاه رهبر معظم‌ انقلاب»، دوشنبه ۲۷ فروردین در خبرگزاری حوزه برگزار می شود.

با حضور:

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم

دکتر کمال اکبری رئیس دانشکده صداوسیمای قم

زمان: دوشنبه ۲۷/۰۱/۱۴۰۳ ساعت ۱۵ عصر

مکان: قم، خبرگزاری حوزه، بلوار جمهوری‌اسلامی، کوچه۲،‌ پلاک ۱۵

نشست "عدالت و عدالت‌خواهی جنبش دانشجویی از نگاه رهبر معظم‌ انقلاب" برگزار می‌شود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۳ ، ۲۱:۳۵
حسن خیری