دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم 

و من نصر الا من عند الله العزیز الحکیم

پس از چشم انتظاری امت اسلامی و گذشت شش ماه از قتل عام مردم در غزه از سوی رژیم کودک کش صهیونیستی و جرأت حمله به کنسول گری ایران در سوریه و به شهادت رساندن مردانی بزرگ از میهن اسلامی، صبح مجازات الهی فرا رسید و خیل موشک ها و پهباد ها چون ابابیل بر سر دشمن عنود و دژخیم فرود آمد و قدرت الهی را به نمایش گذاشت و شبی آرام برای مردم غزه و خوشحالی و سرور را برای همه مردم حق طلب و حامی مظلوم به ارمغان آورد.

ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم نیز همچون دیگر مردم در اقصی نقاط جهان، امروز، طلوع فجر را با چشم روشنایی نصرت و عزت آغاز نموده و شاهد وعده صادق الهی بودیم که مگر صبح انتقام نزدیک نیست و صبح دمید در حالی که آنها- ثمودیان زمان-  از پای درآمده بودند.

ما نیز همچون همه ایرانیان، اقتدار ملی را قدر نهاده و به نیروهای مسلح خویش دست مریزاد گفته و برای فرماندهی کل قوا ولی امر مسلمین جهان، و رهبر و امید مظلومان جهان امروز،  حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای، سلامتی و دوام توفیقات الهی تا ظهور امام عصر (عج) از خداوند خواهانیم.

حسن خیری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۶
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی