دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

 

آیین استقبال از سال نو در واحد نراق برگزار شد

مراسم استقبال از سال نو با حضور رئیس واحد، اعضای هیات رئیسه وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن خیری در این مراسم که در سالن شهید مطهری این واحد دانشگاهی برگزار شد با تبریک سال نو و میلاد حضرت زهرا (س)، گفت:

« سعادت دنیا و آخرت ما در گرو تبعیت و پیروی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت است و ما باید از این اسوه‌های حسنه استفاده کنیم و ائمه اطهار (ع) را در عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی الگو و اسوه خود قرار دهیم.»

رئیس واحد نراق افزود: «امید است در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بتوانیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام‌های موثر و کارآمدی را برداشته و به تکلیف و تعهد خود عمل کنیم.»

وی اضافه کرد:‌ «به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون‌زا و برون‌نگر است و به ظرفیت‌های داخلی توجه دارد و تمرکز و رابطه خود را با محیط پیرامون تقویت می‌کند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق خاطرنشان کرد: «برای تحقق شعار سال ما بیش از پیش به وجدان و نشاط کاری نیاز داریم تا بتوانیم ایده‌هایی که دانشگاه متولی آن است را با موفقیت عملیاتی کنیم، جهت دادن به پایان‌نامه و هدفمند کردن تحقیقات علمی می‌تواند ذخیره و منبع مهمی در این راستا باشد»

 

مشاهده اصل خبر منتشرشده درخبرگزاری آنا : http://www.ana.ir/news/93675      

تهیه وتنظیم : محمد بهشتی صدر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۳۷
حسن خیری

CIMG0566

اولین نماز جمعه ی سال جدید با شکوه هر چه تمامتر  به امامت حجت الاسلام والمسلمین دکتر خیری امام جمعه ی موقت در مسجد جامع شهر وزوان برگزار گردید .

CIMG0551

امام جمعه ی موقت شهر وزوان خطبه ی اول نماز را با حمد و ثنای الهی و درود و صلوات بر محمد و آل محمد و تبریک سال جدید آغاز کرد و به ادامه بحث خطبه های اخیر پیرامون ” سنتهای الهی ” پرداخت . اهم مطالب خطبه ی اول بدینشرح است :

CIMG0554

 نظام آفرینش دارای حساب و کتاب است و هیچ چیزی بی حساب نیست . سنتهای الهی یا مطلق هستند مثل گردش زمین بدور خورشید و یا موضوعی اند یعنی سنتهایی که خداوند در فطرت انسان قرار داده مثل سنت دین داری و خداخواهی .

CIMG0565

نافرمانی خدا موجب محرومیت می شود و خداوند سرنوشت هیچ جامعه ای را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودشان بخواهند . اگر اهل جامعه ای درستکار باشند خدا آنان را هلاک نمی کند . من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب

CIMG0569

خطبه ی دوم نماز جمعه با حمد و ثنای الهی و درود و صلوات بر معصومین علیهم السلام و توصیه به تقوی آغاز شد . اهم مطالب خطبه ی دوم نماز بدینشرح است :

CIMG0570

الیس الله بکاف عبده ؟ مگر خداوند بنده اش را کفایت نمی کند . امام جمعه ی موقت وزوان با اشاره به آیه ی فوق مردم را به امید به درگاه خداوند توصیه کردند و سال جدید را مجددا تبریک گفت . سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده است .

CIMG0572

با توجه به سالروز درگذشت ام البنین سلام الله علیها و تجلیل از شخصیت این بانوی بزرگوار بر تجلیل و بزرگداشت مادران شهدا که امری بسیار ارزشمند است تاکید کردند .

CIMG0576

تاکید بر این مهم که ” پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند ” و صدور فرمان امام در عزل آقای منتظری و سفر عزتمندانه ی مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری به کشور چین و ادامه ی خصومتهای امریکا علیه ایران پس از برجام از موضوعاتی بود که مورد اشاره ی خطیب جمعه ی وزوان قرار گرفت .

CIMG0608

– توجه به اقتصاد مقاومتی. اقتصادی با دو شاخصه  درون زا بودن و برون نگر بودن

CIMG0610

– انفجارهای اخیر در بروکسل پایتخت بلژیک و قلب اروپا بیانگر بازگشت پرورش یافتگان تروریست به اروپا و انجام عملیات خرابکارانه است و غربی ها خودشان مسئول این نگرانی ها و آسیب ها هستند .

CIMG0609

– دشمن می خواهد محاسبات مسئولین و نوع نگرش آنها را تغییر دهد و مسئولان نظام باید متوجه این نقشه ی جدید دشمن باشند . حجت الاسلام والمسلمین دکتر خیری در پایان خطبه ی دوم نماز با اشاره به برقراری آتش بس در روز ۲۲ فروردین در کشور یمن ، برای پیروزی مسلمانان در سراسر دنیا دعا کردند .

CIMG0559
اقدام شایسته ی ستاد برگزاری نماز جمعه ی وزوان در ارائه ی هفتگی کالاهای فرهنگی و بویژه کتاب در ورودی مصلی

CIMG0597
خلاصه ی خطبه ها – حجت صالح

تصاویر – ایمان خوش باطن

 مکبر – محسن نقیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۴۰
حسن خیری