دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی
حجت الاسلام خیری:

دانشگاه علوم انسانی اسلامی در قم راه اندازی می شود

 چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۵

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: دانشگاه علوم انسانی اسلامی در استان قم راه اندازی می شود که جنبه های فرهنگی و تربیتی در آن به معنای اخص کلمه محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم در جلسه‌ای که با حضور معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی برگزار شد اظهار کرد:باید دانشگاه به سمت دانشگاه اسلامی به‌تمام‌معنا حرکت کند و یک دانشگاه انقلابی باشد لذا در همین راستا برای دانشگاه آزاد اسلامی قم حساب ویژه‌ای بازشده است .

حجت‌الاسلام خیری از راه‌اندازی دانشگاه علوم انسانی اسلامی در استان قم خبر داد و افزود: : برای تحقق این هدف،بهترین‌ها را جذب کردیم که امیدواریم با راه‌اندازی دانشگاه علوم انسانی اسلامی در استان قم بتوانیم در راستای نشر معارف اهل‌بیت نیز گام‌های مؤثری برداریم.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه علوم انسانی اسلامی در قم تأسیس می‌شود گفت : در دانشگاه علوم انسانی اسلامی دانشجویان می‌توانند در مقاطع ارشد و دکتری تحصیل نمایند و تمرکز ما در این دانشگاه جذب دانشجویان نخبه و مستعد است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم بیان کرد: دانشگاه علوم انسانی اسلامی دانشگاهی خاص علوم اسلامی است که جنبه فرهنگی و تربیتی در آن به معنای اخص کلمه محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام خیری افزود: در دانشگاه علوم انسانی اسلامی از بزرگان حوزه علمیه برای تدریس در آن دعوت می‌شود و این دانشگاه، پاتوقی می‌شود برای اسلامی کرد علوم انسانی .

وی بیان کرد: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قم قبل از آنکه در کلاس درس حاضر شوند باید در یک دوره آموزشی دانشگاه علوم انسانی اسلامی حضور فعال داشته باشند لذا دانشگاه علوم انسانی اسلامی بر تألیف کتب درسی ،ایجاد و تصویب رشته‌های دانشگاهی نیز نظارت خواهد داشت.

حجت‌الاسلام خیری گفت : دانشگاه باید مسئله محور باشد لذا دانشگاه علوم انسانی اسلامی برکنار حوزه علمیه شهر مقدس قم فعالیت می‌کند و مبنای کار آن اسلامی کردن محتوای دانشگاه است.

انتهای پیام/۴۱۲۹/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۳
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی