دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

حجت الاسلام خیری مطرح کرد؛

تاسیس هیئت‌های اندیشه‌ورز باهدف ارتقا و تعالی علوم انسانی و هنر

 دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۴
رئیس مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز با هدف ارتقای علوم انسانی ایجاد شده و برنامه و بودجه خاصی برای آنها در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت الاسلام حسن خیری پیش ظهر امروز در کنفرانس ویدئویی با هئیت‌های اندیشه‌ورز استانی و معاونان آموزشی استان‌ها در محل واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز با هدف ارتقای علوم انسانی ایجاد شده و برنامه و بودجه خاصی برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اگر ابهاماتی درباره اجرا وجود دارد برطرف خواهیم کرد و اگر ضعف‌هایی در ابلاغیه‌ها وجود دارد آنها را حل می‌کنیم چراکه عملیاتی کردن این طرح برای ما حیاتی است. به همین دلیل بودجه خوبی اختصاص یافته است.

رئیس مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: به عنوان مثال تالیف کتب درسی، کمک درسی و مرجع برعهده هیئت‌های اندیشه‌ورز است، نویسنده و نویسندگانی که می‌خواهند کتابی را تالیف کنند، باید موافقت‌های لازم را اخذ کنند و در نهایت معاونت‌های علمی و پژوهشی قراردادهای اجرایی را منعقد می‌کنند.

خیری ادامه داد: همچنین در حوزه توانمندسازی اساتید هیئت‌های اندیشه‌ورز می‌توانند اقدامات مناسبی را انجام دهند.

وی گفت: برنامه هیئت‌ها یکساله تحصیلی است در فرصت باقیمانده تا پایان سال تحصیلی باید برنامه‌های امسال اجرایی شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۴
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی