دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

 دوشنبه , ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۱

خیری در گفتگو با آنا:

خبرگزاری آنا اخبار دانشگاهیان فعال در حوزه کتاب را منعکس کند

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی خواستار انعکاس بیش از پیش اخبار اساتید و دانشجویان فعال در حوزه کتاب از سوی خبرگزاری آنا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، «یاران مهربان» عنوان طرح روزانه‌ای است که در قالب آن، کتاب‌های خوش‌خوان و پرمحتوا در خبرگزاری آنا معرفی می‌شود. تاکنون در «یاران مهربان» یکصد و هفتاد و چهار عنوان کتاب معرفی شده‌اند.

در معرفی این کتاب‌ها تلاش شده است تا تنوع موضوع کتاب‌های مطرح‌‌شده در نظر گرفته شود و تا حد امکان موضوع کتاب‌ها با مناسبت‌های ایام نیز هم‌خوانی داشته باشد.

در همین ارتباط، رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با آنا با اشاره به طرح «یاران مهربان» و اینکه اصل شناسایی و شناساندن کتاب‌های مفید و قوی، اقدامی ارزشمند است، گفت: در کنار این معرفی، گفتگو با نویسندگان آن دسته از آثاری که در دسترس هستند نیز به تأثیرگذاری بیشتر این طرح کمک خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسن خیری عنوان کرد: خبرگزاری آنا رسانه‌ای است که قاطبه مخاطبان آن را دانشجویان و دانشگاهیان تشکیل می‌دهند. توجه به بدنه دانشگاهیان و انعکاس اخبار مرتبط با کتاب، می‌تواند کتاب‌خوانی را در قشر دانشگاهی رونق ببخشد. مطلوب است که این رسانه بیش از اینکه اخبار و گفتار مسئولان را رصد کند، با بدنه دانشگاه در تماس بوده و فعالیت اساتید و دانشجویانی را که در حوزه تألیف و ترجمه کتاب فعالیت می‌کنند، منعکس کند؛ بدین ترتیب روح دانشگاهی در تمام اخبار و مطالب ما به‌ویژه حوزه کتاب حاکم خواهد شد.

انتهای پیام/۴۰۷۲/۴۱۰۴/پ

برچسب‌ها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۸
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی