دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

اخبار

1397/06/24
اولین جلسه رابطین پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب با ریاست دکتر خیری و حضور اعضاء درخصوص مشارکت واحدهای استانی در همایش ظرفیت و کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی برگزار گردید.


 در این جلسه دکتر خیری، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران با وفایش بر لزوم انسجام فکری و برنامه ریزی مدون در برگزاری همایش بین المللی ظرفیت و کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی تاکید و گفت : چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در واقع بلوغ انقلاب و باتوجه به همجمه سنگین دشمن یک پیچ مهم تاریخی است؛

ایشان افزودند: با توجه به رسالت بزرگ دانشگاه در بیان واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و با نظر به چالش های پیش رو اصل برگزاری این همایش بسیار مهم است.

 رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب با اشاره به دستور مقام معظم انقلاب اسلامی بر اهتمام مسوولین و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه نمود معظم له شخصیت انقلابی و دلسوزی چون دکتر ولایتی را که آشنا به دانشگاه و مسائل جامعه و بین المللی است در رأس امور تصمیم گیریهای دانشگاه قرار دادند این امر مبارکی است. چرا که دکتر ولایتی تلاش دارند که دانشگاه را در طراز دانشگاه اسلامی قرار بدهند که دانشگاهی جامعه محور و پاسخ گو به مسائل محیطی باشد.

در بخشی از این جلسه رئیس پژوهشکده به زمان برگزاری همایش و نیز تقسیم کار انجام شده در حوزه ستادی وصف اشاره کرد و گفت: گستره همایش بین المللی و سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی است. دبیران تخصصی همایش مشخص شده از سوی دیگر ریاست شورای سیاستگذاری با رئیس محترم هیأت امنای دانشگاه جناب آقای دکتر ولایتی است . قرار است همایش سه روزه در تهران ( مورخ 9/10/11 / بهمن 97 در واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار گردد.

همچنین دکتر نصیری دبیر اجرایی همایش به شکل پاورپوینت محورهای اصلی و چگونگی مشارکت استانی واحدهای دانشگاه را در این جلسه تبیین کرد.

قرار شد مسوولین و رابطین پژوهشکده به عنوان دبیران تخصصی استانی به راهنمای همایش اضافه گردد.



بازگشت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۴
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی