دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

دبیر همایش ظرفیت های انقلاب اسلامی در پاسخ به ایسکانیوز:

انقلاب اسلامی، هویت دینی، انقلابی و مذهبی را تقویت کرد

 سه‌شنبه 9 مرداد 1397 - 12:07
   
 کد مطلب: 963486
ب

نشست خبری همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در ساختمان رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

اخبار مرتبط

 اسکندری:10 جلد کتاب با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دانشگاه آزاد در چهلمین سال انقلاب منتشر می شود

باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل آینده تبیین و گردآوری کنیم

حجت الاسلام کلانتری: دستگاه ها مکلفند دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان معرفی کنند

نشست خبری همایش دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود

همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این نشست دکتر کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر خیری دبیر همایش، دکتر نصیری مدیر کل فرهنکی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر رضا واعظی رئیس کمیته رسانه همایش حضور داشتند.

حجت الاسلام خیری دبیر این همایش در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز مبنی بر بزرگترین دستاورد و مهم ترین چالش انقلاب اسلامی گفت: اگر شخص بنده سوال شود که بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی چیست، می گویم این انقلاب، زمینه سازی تمدن نوین اسلامی انجام داد، دین که از صحنه خارج شده بود را به میدان آورد و هویت دینی، انقلابی و مذهبی را تقویت کرد و ما را به سمت جامعه مهدویت رهنمون و هدایت کرد. این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است که طبیعتا با کلمه توحید و توحید کلمه به قول امام خمینی(ره) اتفاق افتاده است.

وی افزود: به نظر من، بزرگترین چالش انقلاب این است که در انتقال این مبانی و دستاوردها کوتاهی کنیم، تمام تلاش دشمن این است که یک انقطاع نسلی اتفاق بیفتد. می دانید که بحث فرهنگ، بحثی مهم است که باید با ابزارهای خاص منتقل شود، بزرگترین چالش ما این است که درگیر مسائل فرعی شویم و نتوانیم به نحو درست هویت انقلابی ، اسلامی، مبانی اهل بیت و رابطه امامت و امت را به نسل آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام/

167 / 167
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۹
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی