دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

 
دومین جلسه هیات مدیره انجمن علمی مطالعات اجتماعی حوزه با حضور اعضای محترم و بازرسان روز شنبه مورخ 8 اردیبهشت 97 در اتاق جلسات ساختمان انجمن های علمی برگزار گردید.
در این جلسه که مسئول دبیر خانه انجمن های علمی جناب حجت الاسلام نصرتی نیز حضور داشتند بین اعضا هیات مدیره انتخابات برگزار گردید وحجت الاسلام دکتر حسن خیری به عنوان ریئس انجمن و حجت الاسلام دکتر حسن یوسف زاده به عنوان نائب رئیس و  حجت الاسلام دکتر قاسم ابراهیمی پور به عنوان مسئول امور مالی انتخاب شدند.

همچنین بین اعضای هیئت مدیره تقسیم وظایفی انجام شد این تقسیم کار بین اعضای هیئت مدیره به شرح ذیل می باشد:

مسئول امور نشریه: جناب حجت الاسلام دکتر حسن یوسف زاده

مسئول نشست های علمی: جناب حجت الاسلام دکتر قاسم ابراهیمی پور

مسئول ارتباطات بین نهادها و ارگانهای دیگر(تفاهم نامه ها): حجت الاسلام دکتر حسن خیری

مسئول مربوط به مدیریت پژوهش های انجمن: حجت الاسلام دکتر حسین بستان و سرکار خانم دکتر رودگر

مسئول ارتباطات بانوان: سرکارخانم نکوئیان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۹
حسن خیری

نظرات  (۱)

دکتر جان ارزوی توفیق برایتان دارم
من نویسنده کتاب زندگی نامه یکی از مراجع بزرگ جهان شیعه ام و در همین اصفهانی که شما متولد هستید یک نفر...حتی یک روحانی یا به قول اقای قرائتی: یک آخوند! یک کمک هم نکرد
اتفاقی وبتان را دیدم
از شما به عنوان یک مرد در استانه 31سالگی که به خاطر کلی سوءمدیریت های کشور و از جمله بسیاری از هم لباسان شما زندگیش اسیب های فراوانی دید...تقاضا دارم برای خدا هم که شده
به درد مردم برسید و به وظیفه لباسی که دارید عمل کنید
یاعلی
پاسخ:
با سلام موفق باشید من به سهم خودم عذر خواهی می کنم اگر در حقتان کوتاهی کرده ام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی