دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

تقویت مرکز کارآفرینی دانشگاه آزاد نراق با شعار هر دانش‌آموخته یک شغل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نراق از تقویت مرکز کارآفرینی این دانشگاه با شعار هر دانش‌آموخته یک شغل به عنوان یک اولویت پژوهشی خبر داد.

حجت‌الاسلام دکتر حسن خیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: دانشگاه آزاد نراق جزو اولین دانشگاه‌هایی است که ایجاد مرکز رشد در آن به تصویب وزارت علوم رسید.

وی تصریح کرد: ‌این دانشگاه در عرصه‌های مختلف همچون نانو، بیوتکنولوژی، حقوق و ... فعالیت می‌کند. همچنین مرکز کارآفرینی در این دانشگاه فعال شده و در تلاش جهت ساماندهی شرکت‌های دانش بنیان در این دانشگاه هستیم.

خیری با بیان اینکه دو شرکت دانش بنیان در مرکز رشد این دانشگاه به تصویب استان رسیده است، گفت: دانشگاه آزاد نراق با جدیت در عرصه کارآفرینی فعالیت می‌کند و در این راستا در تلاش است کارگاه‌های مناسب جهت مهارت‌افزایی دانشجویان ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه با فعالیت‌های پژوهشی در باشگاه پژوهشگران جوان در عرصه زمینه‌سازی برای پژوهش نیز فعالیت می‌کند.

وی در خصوص اولویت‌های پژوهشی این دانشگاه اظهار کرد: تقویت مرکز رشد دانشگاه از طریق تعامل با دانشگاه‌های منطقه و شهرستان‌ها بویژه شهرستان کاشان، ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان، استقرار شرکت‌ها و صنایع در دانشگاه برای تبدیل ایده به عمل، تقویت مرکز کارآفرینی با شعار هر دانش‌آموخته یک شغل، زمینه‌سازی برای ایجاد کارگاه‌هایی که بر بعد مهارت‌افزایی دانشجویان بیفزاید، اولویت‌های پژوهشی و همچنین تعریف کار برای اساتیدی که موظفی آموزشی آنها پر نمی‌شود از برخی اولویت‌های علمی این دانشگاه هستند.

رئیس دانشگاه آزاد نراق ادامه داد: این دانشگاه جزو دانشگاه‌های بزرگ دارای قدمت و اعتبار علمی در برخی رشته‌ها مخصوصا در رشته حقوق در سطح کشور است و پتنت‌های علمی بین‌المللی در کارنامه خود به ثبت رسانده است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۵
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی