دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

گزارش نماز جمعه وزوان در تاریخ 5/6/95

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۲۳ ب.ظ

گزارش ستاد نماز جمعه و مراسم وزوان – ۹۵/۶/۵

CIMG2267

نماز شکوهمند جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین دکتر خیری امام جمعه ی موقت بخش میمه در مسجد جامع شهر وزوان برگزار گردید . خطیب جمعه ی وزوان پس از حمد و ثنای الهی و سفارش به تقوی به ادامه ی بحث خطبه های گذشته در باب نظام اجتماعی پرداخت . اهم مطالب خطبه ی اول نماز بدینشرح است :

CIMG2304

– یکی از مباحثی که در نظام اجتماعی اهمیت دارد موضوع قشرهای اجتماعی است . وقتی جامعه ی اسلامی شکل می گیرد پدیده ی نفاق خود را بیشتر نشان می دهد . قران کریم می فرماید منافق دروغگو و فریبکار است . بیماری دل دارند و خداوند بیماری آنها را می افزاید و برای آنان عذابی دردناک است منافقین باطل گرا و آتش افروز هستند و البته همیشه ترس و وحشت دارند .

CIMG2325

خطبه ی دوم نماز جمعه با حمد و ثنای الهی و توصیه به تقوی و درود و صلوات بر معصومین علیهم السلام آغاز شد . حجت الاسلام خیری در ادامه ی خطبه ی دوم به ذکر مناسبتهای هفته پرداخت و با اشاره به روز پزشک این روز را به جامعه ی پزشکان کشور تبریک گفت .

CIMG2330

امام جمعه ی موقت وزوان در ادامه با اشاره به روز مسجد و سالروز آتش زدن مسجد الاقصی توسط صهیونیستها و محکومیت این اقدام تجاوز کارانه به بیان اهمیت نقش مسجد در جامعه ی اسلامی پرداخت و با نقل روایتی از امام صادق گفت : کسی که قدم در مسجد می گذارد زمین وی را تسبیح می گوید .

CIMG2333

خطیب جمعه ی وزوان در ادامه با توجه به گزارشی که خدمت مقام معظم رهبری تقدیم شد یادآور شد که ۹۷ در صد از شهدا  از پرورش یافتگان مساجد بوده اند . حجت الاسلام خیری در ادامه با توجه به ثبت جهانی قناتها در بخش میمه این مهم را  را افتخار بزرگی برای شهر وزوان و شهر میمه برشمردند .

CIMG2336

امام جمعه ی موقت بخش میمه در پایان خطبه ی دوم نماز با تجلیل از شهدای هفته ی دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر به دیدار اخیر مقام معظم رهبری اشاره کردند و تاکید کردند که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری بهترین تبلیغ برای دولت کار است .

CIMG2342

بر اساس این گزارش در بین دو نماز شهرام آذرپی بخشدار میمه بمناسبت هفته ی دولت به ایراد سخن پرداخت . وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته ی دولت و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر به گوشه ای از خدمات دولت امید اشاره کرد و از تلاشهای دستگاههای اجرایی در جهت رفع مشکلات مردم در بخش میمه تقدیر و سپاسگزاری نمود .

CIMG2365

تصاویر – ایمان خوش باطن

 خلاصه ی خطبه ها – حجت صالح

 مکبر – حسین شاکری

CIMG2355CIMG2359
CIMG2367

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۶
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی