دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

گزارش ستاد نماز جمعه و مراسم وزوان – ۹۴/۷/۱۷

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ب.ظ

CIMG0128

نماز شکوهمند جمعه به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن خیری در مسجد جامع شهر وزوان برگزار گردید . خطیب جمعه ی وزوان پس از سفارش به تقوی به بحث ارتباطات انسانی پرداخت و ارتباط فرد با خدا را اساسی ترین ارتباط انسان خواند و تاکید کرد که اگر این ارتباط رعایت شود بقیه ی امور اصلاح خواهد شد .

CIMG0139

وی یادآور شد بر اساس آیه ی ” و من یتق الله یجعل له مخرجا ” رعایت تقوای الهی راه خروج از سختی ها را به انسان می آموزد و از راهی که انسان گمان نمی کند روزی او را می رساند و او را هدایت می کند . حجت الاسلام خیری در قسمت دیگری از خطبه ی اول نماز با اشاره به آیه الکرسی گفت : خدا ولی و سرپرست کسانی است که ایمان آورده اند . خداوند دست آنها را می گیرد و از ظلمات بسوی نور هدایت می کند و شیطان سرپرست انسانهای فاسد است .

CIMG0140

خطبه ی دوم نماز جمعه ی شهر وزوان با توصیه به تقوی و درود و صلوات بر معصومین علیهم السلام ؛از گردید . امام جمعه ی موقت بخش میمه در ادامه به ذکر مناسبتهای هفته پرداخت :

CIMG0158

– فاجعه ی جانکاه منا قلوب ملت اسلام را به درد آورد و خباثت آل سعود و وهابیت را به مسلمانان نشان داد .

– روز عید غدیر روز اکمال دین است و شناخت خدا با شناخت پیامبر و ولی خدا ممکن می شود .

– روز مباهله و داستان مسیحیان نجران که سند محکمی بر حقانیت اهل بیت پیامبر است

CIMG0160

– روز پست و ارتباطات و تقدیر و تشکر از کارکنان خدوم و زحمت کش پست

– در آستانه ی ماه محرم هستیم که هرچه داریم از محرم است بزرگان ما دعا می کردند که جزء عزاداران حسینی باشند . عزاداری خیلی ارزش دارد و باید ارزش عزاداری ها را پاس بداریم .

CIMG0171

– هفته ی گرامیداشت روستا که بیانگر نقش موثر روستاها در اداره ی جوامع است .

CIMG0180

دکتر خیری در پایان خطبه ی دوم نماز به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص رابطه و مذاکره با امریکا اشاره کرد و خاطرنشان کرد که امریکا بدنبال تغییر افکار مسئولان و مردم است و هدف آنها از مذاکره ، نفوذ در ابعاد مختلف فرهنگی ، سیاسی است و باید با صبر و مقاومت و ایثار و از خود گذشتگی در مقابل آنان ایستاد . CIMG0188

خلاصه ی خطبه ها : علی عاصمی پور

تصاویر : محمد عاصمی پور

 مکبر : رضا صمدی فر

CIMG0166

بر اساس این گزارش جمعی از اهالی روستای شهیدپرور ونداده بمناسبت روز  روستا با پیاده روی در بلوار تازه احداث شده ی ولایت در نماز جمعه ی وزوان شرکت کردند . همچنین گروه تواشیح روستای ونداده نیز در بین دو نماز به اجرای تواشیح پرداختند که مورد توجه نمازگزاران جمعه  قرار گرفت .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۹
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی