دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق گفت: با تبدیل دانشگاه آموزشی به دانشگاه کارآفرین می‌توان در دانشگاه‌ها، تهدید را به فرصت تبدیل 
کرد.

 حجت‌الاسلام حسن خیری گفت:با گزینش اساتید، تولید سرفصل‌های جدید در دانشگاه، فعالیت‌های فوق‌برنامه و تشکیل شورای فرهنگی می‌توان فضاهای آموزشی مناسب با تحصیل را برای دانشجویان در دانشگاه‌ها فراهم کرد.

 

وی به موضوع کارآفرینی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در این راستا سعی شده تا با تبدیل آموزش به پژوهش در دانشگاه‌ها و نزدیک کردن پژوهش به نیاز جامعه این امر را در جامعه و دانشگاه فراهم کرد.

 

خیری معتقد است از طریق آمایش سرزمین و نیازمحور کردن رشته‌ها می‌توان نشاط را در دانشگاه ایجاد کرد.

 

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی، رسیدگی به وضعیت خوابگاه‌ها، بسترسازی برای گذراندن تحصیلات ویژه، فراهم کردن زیرساخت‌های آموزشی از قبیل آزمایشگاه، کتابخانه، اینترنت و انتخاب اعضای هیئت علمی مناسب از جمله اقدامات آموزشی است که در دانشگاه آزاد نراق انجام شده است.

 

رئیس دانشگاه آزاد نراق بیان کرد: در راستای تحقق برنامه‌های فرهنگی قرار است از مهرماه طرح هفته فرهنگی را برای دانشجویان در این دانشگاه برگزار کنیم.

 

وی افزود: برگزاری اردوهای دانسجویی، سخنرانی، دوره‌های توجیهی، برپایی نمایشگاه‌ها و فعالیت دائم و مستمر تشکل‌های دانشجویی از جمله برنامه‌هایی است که در طرح هفتگی انجام می‌شود.

 

خیری به محدودیت‌های موجود در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: موانع موجود بر سر راه توسعه رشته‌ای، هزینه‌های بالا و مکفی نبودن درآمدزدایی از راه شهریه دانشجویی از جمله محدودیت‌هایی است که بیشتر دانشگاه‌ها با آن مواجه هستند.

 

وی به توسعه بی‌رویه مراکز غیراتنفاعی و پذیرش بی‌رویه دانشجو در دانشگاه‌های پیام‌نور اشاره کرد و گفت: این امر سبب شد تا دانشگاه‌های آزاد با وجود فضاهای آموزشی مناسب با کمبود دانشجو روبرو شوند.

 

خیری به فعالیت‌های رو به توسعه در دانشگاه آزاد واحد نراق اشاره کرد و گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی و افزایش رشته‌های جدید، فعالیت‌های پژوهش‌محور، راه‌اندازی خط فیلتراسیون آلاینده هوایی ایزوگام در دلیجان و فراهم کردن زمینه‌های تحقیقاتی و پژوهشی از جمله اقدامات جدیدی است که در این مرکز قرار است انجام شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۵
حسن خیری

نظرات  (۲)

به وبلاگ تعزیه زیارت سری بزنید ما همیشه به روزیم

                                        ورود به وبلاگ
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۰۰ مهندس احمدی
سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی