دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

بدرقه تا دم در جهنم

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۸ ب.ظ

بسمه تعالی

دوستان فکر کردید چرا دشمنان برای نشر اکاذیب و افترا سرمایه گذاری می کنند؟

بلی؛ چون جامعه مستعد پذیرش دروغ و افترا است و از نداشتن سواد رسانه ای در رنج است دکتر و مهندس و متخصص زیاد داریم اما نسبت به ترفندهای رسانه ای و جنگ نرم هشیاری لازم را نداریم. 

جنگ نرم و رسانه ای از قدیم بوده لذا وقتی امام علی (ع) را در محراب شهید کردند عده ای که تحت تأثیر تبلیغات بنی امیه بودند می گفتند مگر علی نماز می خواند. امام باقر (ع) فرمودند سی هزار نفر جمع شدند و قربه الی الله جد ما امام حسین (ع) را شهید کردند. 

دوستان مراقب شیوه های تبلیغی و تخریبی دشمنان باشید. مراقب باشید هیزم جمع کن دشمن نباشید. مراقب باشید آب در آسیاب دشمن نریزید . آنها که دروغ می گویند و می نویسند و افترا می بندند لااقل جیره دریوزگی خود را می گیرند شما برده بی جیره و مواجب نشوید که زیانکار دنیا و آخرت می شوید. بنده مطمئن هستم با صبر بر این افتراءات و دادن آبرو دنیا و آخرتم بهتر خواهد شد شما چطور؟ بدانید اگر اندکی در این ناجوانمردی ها مخصوصا چیزی که اسلام و روحانیت و انقلاب را هدف قرار داده به گردن شما حقی داشته باشم غیر از اینکه طبق سنت الهی در این دنیا چوبش را خواهید خورد؛ در آخرت تا دم در جهنم شما را بدرقه می کنم. رهایتان نمی کنم از من گفتن بود خود دانید.

اگر در این جریان ترور حیثیت شریک بوده اید چاره ای ندارید جبران کنید یکی همین است که به همان اندازه که تشویش اذهان کرده اید مطالب مرا مستند بازنشر دهید. اگر هم دینی ندارید باز هم اگر خواستید از حق مظلومی دفاع کنید وارد عمل شوید شیاطین بدانند هنوز جوانمردی زنده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۷
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی