دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

توشه آخرت

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۴ ب.ظ

بسمه تعالی

توشه آخرت

سلام دوستان

بد طینتان شیطان صفت، باعث شدند بیشتر به من سربزنید و سایتم را از انزوا درآورید سعی می کنم با کمک متخصصین سایتی حاوی متن کلاسها و سخنرانی ها و اقدامات و ایده هایم را راه اندازی کنم. امیدوارم مورد استفاده قرار گیرد. 

اما در مورد ترور شخصیت اینجانب عرض کنم اگر ترکشی بر بدن ندارم خوشحالم که می توانم در مواجهه با شهدا روز قیامت بگویم بخاطر بر تن داشتن لباس شاگردی امام زمان عج و خدمت به جامعه علمی حوزوی و دانشگاهی با ترکش به آبرو به صورت ناجوانمردانه و البته ابلهانه مواجه شدم. خدا را شکر که دشمنان ما را از ابلهان قرار داده است. البته جلو هر کسی که به اشاعه تهمت کمک کرده ولو در حد انتشار را در روز قیامت خواهم گرفت و کار را بر آنها سخت خواهم کرد چون آبرو مهم ترین سرمایه انسانی است آنهم مثل من که آنها که مرا می شناسند می دانند چقدر در زندگی محتاط بوده ام تا آبرویم محفوظ باشد. حال که حال خوشی دارم از این نظر که سرمایه و توشه ای با خود به آخرت خواهم برد و خدا را بابت این آرامشی که به من در این امتحان الهی داد خیلی شاکرم فرصت را مغتنم می شمارم و شما را دعوت می کنم به چند حدیث گرانسنگ.

عن أبی جعفر، علیه السّلام، قال لمّا أسری بالنّبی، صلّی الله علیه و آله، قال: یا ربّ، ما حال المؤمن عندک؟ قال: یا محمّد، من أهان لی ولیّا، فقد بارزنی بالمحاربة، و أنا أسرع شی ء إلی نصرة أولیائی، 

ترجمه «جناب باقر العلوم، علیه السّلام [فرمود]: چون برده شد رسول خدا، صلّی الله علیه و آله، در شب معراج به ساحت قدس، عرض کرد: «ای پروردگار، آیا چگونه است حال مؤمن نزد تو؟» فرمود: «ای محمد، کسی که دوست مرا اهانت کند، به جنگ با من برخاسته، و من از هر چیز زودتر یاری دوستان خود کنم. ( کتاب چهل حدیث امام خمینی : 598)

الإمامُ علیٌّ علیه السلام :أمَا إنّه لیسَ بینَ الحقِّ و الباطلِ إلاّ أربَعُ أصابِعَ ··· الباطلُ أنْ تقولَ : سَمِعتُ ، و الحقُّ أنْ تقولَ : رَأیْتُ 

امام على علیه السلام :هان! میان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نیست ··· باطل، آن است که بگویى: «شنیدم» و حق، آن است که بگویى: «دیدم».

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۴
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی