دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی
توسط فرمانده انتظامی استان قم صورت گرفت؛

تجلیل از مدیریت تأثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی استان قم

 دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۶

فرمانده انتظامی استان قم از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این استان به‌دلیل مدیریت تأثیرگذار و توانمند توأم با تجارب برجسته قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا قم، فرمانده انتظامی استان قم با اهدای لوح سپاس از حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم به‌دلیل مدیریت تأثیرگذار و توانمند توأم با تجارب برجسته قدردانی کرد.

در بخشی از متن لوح سپاس سردار سیدمحمود میرفیضی خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم آمده است: جناب حجت‌الاسلام حسن خیری با توجه به اینکه مدیریت تأثیرگذار و توانمند توأم با تجارب برجسته و ارزشمند جنابعالی موجب رشد و ارتقای سطح علمی خواهد شد، به این وسیله بر خود لازم می‌دانم انتصاب شایسته شما را به سمت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم که مبین و مرهون شایستگی، توانمندی و حسن قابلیت‌های والای آن برادر ارزشمند است، تبریک عرض کنم.

در بخش دیگری از این لوح سپاس عنوان شده است: امید است در پرتو عنایات خداوند و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و پیروی از من منویات مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در کسوت خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسئولیت جدید موفق و مؤید باشید.

به گزارش آنا، فرمانده نیروی انتظامی استان قم و هیئت همراه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با دانشگاهیان این دانشگاه دیدار کردند.

انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۴
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی