دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

بخش کتبی مسابقات قرآن وعترت (ع) با حضور استادان ودانشجویان در واحد نراق برگزارشد

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نراق:

قرآن وعترت ضامن سعادت دنیوی واخروی انسانهاست

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در حاشیه برگزاری بخش کتبی بیست ویکمین دوره مسابقات قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در این دانشگاه برگزارشد گفت:


بی تردید قرآن وعترت ضامن سعادت دنیوی واخروی انسان است وبراین اساس کسی که به دامان قرآن و عترت پناه برد از هر آسیبی مصون است.
حجه الاسلام والمسلمین دکترحسن خیری افزود: اقدام شایسته دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری منظم و پیوسته این مسابقات در سطح ملی  نشان از توجه جدی مسوولان این دانشگاه در محور قراردادن قرآن وعترت در فعالیتهای فرهنگی این دانشگاه است.

 وی افزود:اگربخواهیم برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن درجامعه اسلامی موفق عمل کنیم باید آموزه های قرآن وعترت رادرجامعه بویژه بین جوانان  نهادینه کنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، تمسک به قرآن، تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اسلامی شدن دانشگاه‌ها، آشنایی اساتید، دانشجویان و کارکنان با آموزه‌های قرآنی، ایجاد فضای معنوی در میان دانشگاهیان و گسترش معارف و فرهنگ قرآن و اهل‌بیت(ع) را از اهداف برگزاری این مسابقات در سطح دانشگاههای آزاد اسلامی برشمرد.

شایان ذکراست آزمون کتبی بیست و یکمین مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 10 صبح امروز با شرکت بیش از250تن  نفر از استادان و دانشجویان این دانشگاه آغاز شد.

این آزمون در تمامی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برای اساتید در ۴رشته ترجمه انگلیسی قرآن، تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه و سیره معصومین(ع) و در بخش دانشجویان در ۱۰رشته تفسیر قرآن، زندگانی ۱۴معصوم(ع)، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه انگلیسی قرآن، احکام برادران و خواهران، زندگانی پیامبر اسلام(ص) ترجمه قرآن به فارسی و نهج البلاغه برگزار شد

.

گفتنی است، طبق آیین نامه مدون و جامع مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، جوایز و تقدیر از برگزیدگان این مسابقات به صورت واحدی، استانی و کشوری انجام خواهد شد و برگزیدگان کشوری در جشنواره ملی دانشگاهیان کشور نیز شرکت می‌کنند

تهیه وتنظیم : جواد دهقانی آرانی -محمد بهشتی صدر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی