دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد به آنا خبر داد:

تبیین دستاوردها، اهداف و چالش‌های پیش‌ روی انقلاب در همایش کارآمدی نظام

 چهارشنبه 28 شهریور 1397 - 03:15
حجت الاسلام دکتر حسن خیری سرپرست پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب (بین خبر)

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همایش تبیین دستاوردها، اهداف و چالش‌هامی پیش روی انقلاب درصدد تبیین اهداف انقلاب، کارنامه و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسن خیری در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: مطالبه مقام معظم رهبری است که دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته برای مردم به‌ویژه نسل جوان داخل و خارج از کشور تبیین شود.

وی افزود: بسیاری از دستاوردهای کشور تاکنون مغفول مانده است. به‌همین دلیل باید صدای انقلاب اسلامی به گوش جهانیان برسد و برای آیندگان نیز این دستاوردها به‌عنوان یک سرمایه حفظ شود.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی همایش بین‌المللی با عنوان ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی را آغاز کرده است.

خیری عنوان کرد: این همایش با مشارکت 20 پژوهشگاه، دانشگاه، انجمن‌های علمی دانشگاهی و حوزوی و ... آغاز شده و بناست در بهمن ماه سال جدید به ثمر بنشیند.

وی ادامه داد: همایش ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی نهم تا 11 بهمن در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این همایش درصدد تبیین اهداف انقلاب، کارنامه و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است. همچنین آسیب‌ها و چالش‌هایی که تاکنون توسط جمهوری اسلامی مرتفع شده یا در شرایط فعلی با آن مواجه است در این همایش مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

خیری با بیان اینکه این همایش بین‌المللی به‌صورت سه زبانه برگزار شده و مورد توجه داخل و خارج قرار خواهد گرفت اظهار کرد: سازمان‌هایی که خارج از کشور دفاتری دارند در این همایش مشارکت می‌کنند و اطلاع‌رسانی‌هایی خارج از کشور صورت گرفته و شاهد ارسال چکیده‌هایی از خارج است.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگری از این همایش به استنطاق برخی شخصیت‌ها تعلق دارد گفت: بر این اساس حرف‌های ناگفته و خاطرات افراد از دوران انقلاب که می‌توان از آنها استفاده کرد، در این همایش به‌صورت سخنرانی مطرح می‌شود که به آثار علمی و قلمی ضمیمه شود.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چکیده‌های مقالات ارسال شده را گردآوری می‌کنیم. از واحدهای دانشگاهی درخواست کرده‌ایم که به نشست‌های تخصصی و کرسی‌های نظریه‌پردازی، ترویجی و آزاداندیشی جهت دهند و نشست‌های تخصصی که برگزار می‌شود را با این همایش همسو کنند.

خیری با تأکید بر اینکه تقسیم کار صورت گرفته و دبیران تخصصی مشخص شده است عنوان کرد: 20 دبیر تخصصی با توجه به تخصص شخصیت‌هایی که شناسایی کرده‌ایم اقدامات علمی همایش را پیگیری می‌کنند. استقبال نسبتاً خوبی تاکنون از این همایش صورت گرفته و مقالات به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

انتهای پیام/4007

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۱
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی