دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل آینده تبیین و گردآوری کنیم

 سه‌شنبه 9 مرداد 1397 - 12:21
   
 کد مطلب: 963495
1

دبیر همایش دستاوردها و ظرفیت های انقلاب اسلامی گفت: یک تجربه مدیریتی و رهبری دینی با رابطه ی امام و امت منجر به پیروزی انقلاب شده است هم چنین انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارای سرمایه های عظیمی است که با خودباوری امت شکل گرفت.

اخبار مرتبط

 اسکندری:10 جلد کتاب با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دانشگاه آزاد در چهلمین سال انقلاب منتشر می شود

انقلاب اسلامی، هویت دینی، انقلابی و مذهبی را تقویت کرد

حجت الاسلام کلانتری: دستگاه ها مکلفند دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان معرفی کنند

نشست خبری همایش دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام حسن خیری دبیر همایش دستاوردها و ظرفیت های انقلاب اسلامی در نشست خبری همایش گفت: انقلاب نمودِ ورود دین به عرصه حیات سیاسی و اجتماعی، مواجه تمام قد در برابر استکبار و تولید کننده مردان بزرگی همچون شهید حججی بوده است.
او افزود: یک تجربه مدیریتی و رهبری دینی با رابطه ی امام و امت منجر به پیروزی انقلاب شده است هم چنین انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارای سرمایه های عظیمی است که با خودباوری امت شکل گرفت.
خیری ادامه داد: معرفت عمیق و نصرت الهی، اعتقاد به تجربه ی موفق رهبری دینی، بی اعتمادی به دیگران و دوری از رجزخوانی بیگانگان و ضرورت انتقال انقلاب هویتی به نسل آینده مهمترین سرمایه های انقلاب هستند.
خیری گفت: تبیین ظرفیت های عملی و نظری، تبیین کارنامه کارآمدی نظام، تبیین و تحلیل مواجه نظام جمهوری اسلامی با چالش های مختلف از جمله اهداف این همایش خواهند بود.

دبیر همایش ظرفیت های انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: محورهای اصلی این همایش شامل مبنا شناسی و اهداف انقلاب اسلامی، فرهنگ و اجتماع، سیاست، امنیت و دفاع، اقتصاد، صنعت، تجارت و کشاورزی، آموزش و تحقیقات و چالش های پیش رو است و برای هر کدام از این محورها زیرمحورهایی در نظر گرفته شده است که در راهنمای همایش آورده شده است.

او با بیان اینکه فراخوان همایش اعلام شده است افزود: آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا 30 شهریور 1397 و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات تا 30 آبان ماه 1397 است.

حجت الاسلام خیری گفت: 20 سازمان در برگزاری این همایش با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارند که از جمله آنها می‌توان دانشگاه باقرالعلوم(ع)، سازمان صداوسیما، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دانشگاه امام صادق(ع)، مجمع جهانی تقریب مذاهب، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و مرکز بررسی‌های نهاد ریاست‌جمهوری را نام برد.

انتهای پیام /

167 / 167
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۹
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی