دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه:

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۰۱ ق.ظ
رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه:
رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همایش بین المللی "ظرفیت، کارنامه و کارآمدی نظام" در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

 نشست کمیته اجرایی همایش بین المللی "ظرفیت، کارنامه و کارآمدی نظام" با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن خیری رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر خیری در این نشست خاطر نشان کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی است تا دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مراکز آموزشی و پژوهشی به واکاوی ظرفیت های انقلاب و عرضه کارنامه درخشان و کارآمدی این نظام هویت ساز و تمدن آفرین بپردازد.

وی، تبیین ظرفیت های نظری و عملی و واکاوی کارآمدی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران را از اهداف برگزاری این همایش دانست و افزود: تحلیل مواجهه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران با چالش های مختلف و آینده پژوهی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص محورها و موضوعات اصلی همایش اظهار داشت: مبنا شناسی انقلاب اسلامی، فرهنگی و اجتماعی، سیاست، امنیت و دفاع، اقتصاد، صنعت، تجارت و کشاورزی، آموزش و تحقیقات و چالش های پیشرو از محورهای همایش بین المللی "ظرفیت، کارنامه و کارآمدی انقلاب اسلامی" است.

دکتر خیری ادامه داد: برگزاری کرسی های ترویجی، کارگاه ها و نشست های تخصصی در واحدها و مراکز آموزشی و پژوهشی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری جشنواره ویژه آثار ادبی، هنری، نمایشی و تجلیل از برگزیدگان از فعالیتهای جنبی همایش است.

وی با بیان اینکه "همایش بین المللی ظرفیت، کارنامه و کارآمدی انقلاب اسلامی" دهه اول بهمن ماه سال جاری برگزار می شود، گفت: علاقه مندان می توانند چکیده مقالات خود را تا ۳۱ شهریور ماه و اصل مقالات را تا ۳۰ آذرماه سال جاری به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۹
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی