دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

 چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 13:37
همایش

پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش بین‌المللی «انقلاب اسلامی؛ ظرفیت، کارآمدی و کارنامه» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار آنا، تبیین ظرفیت‌های نظری و عملی انقلاب اسلامی، تبیین و واکاوی کارآمدی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران، تبیین و تحلیل مواجهه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران با چالش‌های مختلف و آینده پژوهی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

محورهای همایش را مبانی، مولفه‌ها و ظرفیت‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ و اجتماع، سیاست، امنیت و دفاع، اقتصاد، صنعت، تجارت و کشاورزی، آموزش و تحقیقات و تمدن نوین اسلامی تشکیل می دهند.

در بخش جانبی این همایش کرسی‌های ترویجی، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی در واحدها و مراکز آموزشی و پژوهشی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و جشنواره ویژه آثار ادبی، هنری، نمایشی و تجلیل از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

احتساب امتیاز علمی و پژوهشی برای مقالات پذیرفته شده، چاپ مقالات برتر در مجموعه مقالات، چاپ چکیده مقالات در مجموعه مقالات و حمایت از رساله‌های دکتری و پایان‌نامه‌های مرتبط از امتیازات این همایش است.

همایش بین‌المللی «ظرفیت، کارآمدی و کارنامه انقلاب اسلامی» دهه اول بهمن 1397 بوده و خلاصه مقالات باید تا 31 خرداد 1397 به همایش ازائه شود. ارائه مقالات تا 30 آبان سال 1397 است.

پست الکترونیکی info@issr.iau.ir همایش

و نشانی دبیرخانه آن: تهران- انتهای بزرگراه شهید ستاری (شمال)- سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی- پژوهشکده علوم اجتماعی است.

این همایش بصورت سلسله همایش بوده و قرار است در تهران، قم و سیستان و بلوچستان برگزار شود. جمع بندی همایش و مراسم اختتامیه در تهران خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۳
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی