دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

 سه‌شنبه 10 بهمن 1396 - 12:31
سازمان مرکزی

سایت پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سایت پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب به نشانی الکترونیکیIssr.iau.ir با هدف انتشار اخبار و رویدادهای علمی پژوهشی، ارتباط‌گیری مستمر با واحدهای دانشگاهی در حوزه فعالیت‌ها راه‌اندازی شد.

همچنین این پژوهشکده با فعال‌کردن سه گروه پژوهشی خود شامل مطالعات بنیادی، مطالعات راهبردی، تحقیقات میدانی، انتشار علمی فصلنامه گفتمان اجتماعی انقلاب را نیز از اولویت‌های اصلی فعالیت‌های علمی خود اعلام کرده است.

پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب ذیل معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی (در سال 1384 تحت مجوز وزارت علوم تأسیس شد) نهادی است پژوهشی که رویکرد اصلی آن تحقیق و پژوهش در زمینه آموزش علوم اجتماعی و انقلاب و تولید دانش با استفاده از منابع علوم انسانی است.

این پژوهشکده برای بسط و گسترش آموزه‌های بنیادی و کاربردی، تعمیق اندیشه در رشته‌های تخصصی علوم انسانی و نقد و بررسی نظریات معطوف به آینده می‌کوشد که ابعاد و زوایای مختلف آن را بر‌اساس رویکردهای علمی و پژوهشی تبیین کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۰
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی