دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری

اجتماعی- فرهنگی

دکتر حسن خیری
بایگانی

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب به آنا خبر داد:

 چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 13:02
حجت الاسلام دکتر حسن خیری سرپرست پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب (بین خبر)

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همایش تبیین کارآمدی نظام توسط این دانشگاه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن خیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اعلام این خبر گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، همایشی تحت عنوان تبیین کارآمدی نظام در عرصه‌ها و محورهای مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی، علمی، اقتصادی برگزار می‌شود.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب ادامه داد: این همایش بین‌المللی در دو سطح تئوریک و عملیاتی برگزار خواهد شد. تمرکز بر روی وجوه ممیزه انقلاب اسلامی و آینده‌پژوهشی است. همچنین بر روی مفهوم‌سازی، گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و نهادسازی تاکید ویژه‌ای در برگزاری این همایش وجود دارد.

وی اضافه کرد: محورها تدوین شده و به زودی فراخوان همایش منتشر خواهد شد. برگزاری این همایش کار بسیار گسترده‌ای است که با مشارکت نهادهای علمی و پژوهشی و با بهره‌گیری از ظرفیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌پذیرد.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: براساس سطح موضوع و براساس محورها تقسیم کار صورت می‌گیرد و چندین همایش در سطوح مختلف در استان‌ها برنامه‌ریزی شده است که خروجی آن چندین کتاب بسیار مفید خواهد بود و در سال آینده برگزار خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴
حسن خیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی